ΚΕΪΚ ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ

Στο πνεύμα των ημερών.....χωρίς αυγά κλπ αρτίσιμα,μα πεντανόστιμο



1 πακέτο αλευρι φαριναπ
1 κ.γλυκού σόδα
2/3 κ.γλυκου αναμικτα γλυκά μπαχαρικά
(σα να λέμε κανελα,γαρύφαλο,μοσχοκάρυδο)
1 κούπα καλαμποκέλαιο
1+1/2 κούπας ζάχαρη
1 κούπα χυμό πορτοκάλι
1 φλυτζανακι καφέ κονιακ
1 κούπα σταφίδες (ξανθές και μαύρες)
1 κούπα φουντούκια χοντροκοπανισμενα και καβουρντισμένα
(συνήθως μπαίνει καρύδι...αλλά εμενα δε μου αρέσει)
ξύσμα απο ενα πορτοκάλι
(ή απο μανταρίνια,ή λεμονι...και αναλογα προσαρμόζετε το είδος του χυμού)
προαιρετικα γλυκό πορτοκάλι(...μανταρίνι,περγαμόντο..)ψιλοκομμενο
(ή φρουτακια γλασέ διαφορα)

Σ'ένα μπωλ ανακατεύουμε το αλεύρι με τη σόδα και τα μπαχαρικά.
Ρίχνουμε και τα φουντούκια,τα φρουτάκια(αν βάλουμε) και τις σταφίδες.
Στο μίξερ χτυπάμε το λάδι με τη ζάχαρη ν'ασπρίσει.Προσθέτουμε τον χυμό πορτοκαλιού και το κονιακ.
Ρίχνουμε το υγρό μίγμα μεσα στο μπωλ με το αλευρι και τα υπόλοιπα υλικά.Προσθέτουμε και το ξύσμα.
Με μεγάλο κουτάλι ανακατεύουμε καλά ώσπου να βραχεί όλο το αλεύρι.
Ρίχνουμε σε φόρμα δαχτυλίδι και ψήνουμε στους 180 β.
Πασπαλίζουμε με ζάχαρη άχνη.....
....συνοδεύουμε με άφθονο καφέ :)
Posted by Picasa

Σχόλια

Ο χρήστης Alexandra είπε…
μου θυμίζει φανουρόπιττα λιγάκι...

θα το φτιάξω!!!!

φιλάκια
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
τωρα που το λες...εχεις δικιο :)
Ο χρήστης kiki είπε…
Έχει και η νηστεία τις νοστιμιές της!
Ο χρήστης Maria Tzirita είπε…
ΤΕΛΕΙΟ! Είναι ακριβώς η συνταγή που έψαχνα! Επιστρέφω Δευτέρα από Κύπρο, αγοράζω υλικά και το φτιάχνω! Μπράβο, μπράβο, μπράβο!
Ο χρήστης "ζαχαρούλα.." είπε…
..να διασκεδάσουμε την νηστεία μας... χα χα!!!

φιλιά!!
Ο χρήστης Dr. Feleki είπε…
Εγω δε νηστεύω αλλα δεν πειραζει να βαλω να μου το φτιαξουνε ε; (στα φαγητα ειμαι καλος μαγειρας αλλα αμα πιασω γλυκό το εκτελώ εν ψυχρώ)

Να σαστε καλα... :)
Ο χρήστης tzonakos είπε…
Ki εγω, κι εγω ! Βρασίδα αστο κάτω !!! Αλλος Μαρκόνης απο κει, βουτάει τα γλυκά !
Μμμμμ μερικά νηστήσιμα ειναι τρέλα όμως !


υγ. betty :
1ον εχεις κάλεσμα
2ον αυτο που έλεγα που μπλοκάρει την σελιδα σας μάλλον ειναι το gcast
3oν Καλό ΣΚ
Ο χρήστης ΑΧΤΙΔΑ είπε…
Τι όμορφο κέικ, το κάνω συχνά με διάφορες παραλλαγές
Ο χρήστης Katerina ante portas είπε…
και στο twitter το σχόλιο
katerinas_diary

καιηκ νηστήσιμο http://cookthebook.blogspot.com/2008/04/blog-post_04.html less than 5 seconds ago via web
Ο χρήστης cook είπε…
τιμη μας!
Ο χρήστης Maria B. είπε…
καλημέρα κουκίτσα !! μεχρι εδω φτάσανε τα αρώματα του !!! παίρνω όχι ένα αλλα δύο κομμάτια μια και έχω μπροστά μου μπολικο καφέ !!!!

φιλια πολλά πολλά

Δημοφιλείς αναρτήσεις