Σοκολατενιο κεικ με ταχίνι

Κατ'αρχην να πω πως το ταχινι δε με συγκινει ιδιαίτερα ως γεύση μόνο του,μα ούτε ως προσθηκη σε γλυκα και φαγητά...το έχω δοκιμασει με πολλους τροπους μα στο τέλος η γεύση δε μου πήγαινε...
Εδω όμως πρόκειται για μια συνταγή του μάγου και καλλιτέχνη Στ.Παρλιάρου και το ταχίνι δενει τέλεια με όλα τα υπόλοιπα υλικά της συνταγής χωρίς να κυριαρχεί στη γεύση(αυτό είναι που πραγματικά με ενοχλεί συνηθως στο ταχίνι)
Είναι φυσικά ενα νηστίσιμο κέικ,μα ειλικρινα  πολύ...gourmet γεύση και κατά πολύ ανώτερο απο τα συνηθισμενα κέικ,ειδικα για τους σοκολατο μανιακς...επίσης εντονο είναι το αλκοολ στη γεύση
Η συνταγη και η εκτελεση της παρουσιάστηκε στην εκπομπή του Παρλιάρου, Γλυκές Αλχημείες(την οποία εγώ και ο μικρός μου παρακολουθούμε φανατικά!)
Είναι πανεύκολη και γρήγορη στην εκτελεση,δε χρειαζεται ούτε καν μιξερ.

ΥΛΙΚΑ

200 γρ.κουβερτούρα λιωμενη
200 γρ.ταχίνι(η συνταγη έλεγε 300)
100 ml ρούμι ή κονιακ(εγώ έβαλα 200 και κοντεψαμε να ...τραγουδησουμε!)
200 ml φρεσκο χυμό πορτοκαλιού
300 γρ. ζάχαρη άχνη
300 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κ.γλυκού μπέικιν παουντερ

Σε βαθύ μπωλ ανακατεύουμε το ταχινι με το ρούμι και το πορτοκάλι.
Προσθέτουμε την άχνη και τη σοκολάτα.
Ρίχνουμε το αλεύρι μαζί με το μπέικιν και ανακατεύουμε καλά με το σύρμα.
Λαδώνουμε μια μακροστενη φορμα του κέικ ή ένα στρογγυλό ταψάκι.
Πασπαλίζουμε με ζάχαρη κρυσταλιζέ ή ψιλή.
Ρίχνουμε μέσα το μιγμα και το στρώνουμε ομοιόμορφα.
Ψήνουμε στους 180 β. για περίπου 30 λεπτά.
Να έχετε στο νου σας οτι αυτο είναι ένα υγρό κέικ,δηλαδή μετα τα 30 λεπτά,όταν θα βυθίσετε  ένα ξυλάκι αυτο δεν θα βγαίνει στεγνό.
Οταν το βγάλουμε το αφήνουμε να κρυώσει αρκετά και μετά το αναποδογυρίζουμε σε πιατέλα.
Πασπαλίζουμε με λίγη ζαχαρη κρυσταλλικη,αν χρειαζεται, και στολίζουμε με φέτες γλυκό πορτοκάλι(ή μανταρίνι).
Είτε κρύο,ειτε ζεστό είναι σούπερ!

Ειδικα αφιερωμενο στον lockheart
:)

Σχόλια

Ο χρήστης Aspa είπε…
Θα πάρω ταχίνι το Σάββατο και θα το φτιάξω. Νομίζω ότι θα μας αρέσει πολύ!
Φανταστικό βγήκε το δικό σου!!!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Eξαιρετικό φαίνεται στις φωτό σου!!!
Το χω ξαναπει, συνταγή Παρλιάρου είναι για μένα εγγύηση!!!
Παρότι το ταχίνι δεν το συμπαθώ καθόλου, αυτό το κέικ θα το φτιάξω!!
Φιλιά πολλά:)
Ο χρήστης Ra Ma είπε…
Κάτσε να το φάω όλο και άμα βρει γλυκό ο Σπύρος....
Καλημέρες σοκολατένιες!!!
Ο χρήστης elie είπε…
Το βρήκα εξαιρετικά γλυκό για τα γούστα μου και με πολύ έντονη τη γεύση του ταχινιού. Αν το ξανάφτιαχνα θα διόρθωνα τις ποσότητες ζάχαρης και ταχινιού, όπως κι εσύ cook.
Ο χρήστης ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε…
Nα, τώρα τί μου κάνεις....
Είχα έτοιμο το βάζο για ταχινόσουπα και με βάζεις σε μπελάδες...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
Ο χρήστης heart n soul είπε…
α, αυτό θα μπει στο πρόγραμμα! μάλλον θα δοκιμάσω κι εγώ λιγότερη ζάχαρη, γιατί 300γρ ζάχαρη+200 σοκολάτα μου φαίνονται του ματς για μένα. Θα δοκιμάσω και με κακάο αντί για σοκολάτα.
Ο χρήστης Σπύρος είπε…
ΤΕΛΕΙΟ ΤΕΛΕΙΟ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ ΤΟ ΕΚΤΥΠΩΝΩ ΚΑΙ ΠΕΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΜΑΝΑ για δημιουργία.!!!!!

ευχαριστω πολυ πολυ !!!!!
Ο χρήστης kiki είπε…
Επειδή το ίδιο ακριβώς νιώθω με το ταχόνι, θα με ενθουσιάσει αν μου αρέσει. Θα το δοκιμάσω!
Ο χρήστης Αγγελικη Ν είπε…
Cook μου, έκανες διάνα! Κατά σύμπτωση είχα διαβάσει στις Γλυκές Αλχημείες το κέικ αυτό και παράγγειλα να μου φέρει ταχίνι ένας φίλος που έρχεται στην Ν Αφρική σε λίγες μέρες!
Έχουμε φαίνεται τα ίδια γούστα!
Ο χρήστης Olga είπε…
Τι νόστιμο που ακούγεται;;!Κρίμα, το έφαγα το ταχίνι, χθές! Πώς δεν το πρόσεξα νωρίτερα, πριν κλείσουν τα μάρκετ, να το κάνω Σαββατιάτικο! Θα το..εκτυπώσω...
Ο χρήστης cook είπε…
λοιπον ...όσοι το φτιαξετε μα δεν συμπαθήτε και πολυ το ταχίνι,βαλτε την ποσοτητα τη δική μου και οχι της συνταγης,δεν ειναι καθολου εντονο,απλα τονιζει μια ιδεα την σοκολατα,και αυξηστε λιγο το αλκοολ μειωνοντας το πορτοκαλι(παντως τα 200 ml ειναι πολύ!).
Όσο για τη ζαχαρη θα πω οτι δεν ειναι πολυ,δεδομενου οτι χρησιμοποιειται αχνη και οχι ψιλή...για τα δικα μου γούστα ήταν και λίγο πικρο!...το ποσο γλυκο θα γινει εξαρταται και απο την ποιοτητα της κουβερτούρας...χρησιμοποιηστε σολολατα με τουλαχιστον 60% κακαο...
Ο χρήστης heart n soul είπε…
για όσους θέλουν να αποφύγουν το ταχίνι (κρίμα, έχει πολύ ασβέστιο:) δοκιμάστε να βρείτε πάστες από ξηρούς καρπούς (όπως το ταχίνει δλδ είναι πάστα σπόρων) Εγώ βρίσκω αμύγδαλο, φουντούκι κλπ
Ο χρήστης Juanita La Quejica είπε…
Επειδή μου αρέσει ιδιαίτερα η γεύση του ταχινιού και του σουσαμιού και ακούγεται και απλό στην παρασκευή, θα το δοκιμάσω στα σίγουρα. Thanks!
Ο χρήστης cook είπε…
juanita
ε,τοτε,εσυ σιγουρα θα το απολαυσεις!
Ο χρήστης Τατιάνα είπε…
Έτοιμη να το κάνω!!!!!!!!! λατρεύω το ταχίνι!!!!!!
Ο χρήστης Irene είπε…
με κατι μικρες παραλλαγες το εφιαξα και θα το ανεβασω μεθαυριο, παρασκευη.
μας αρεσε πολυ!

ειρηνη
Ο χρήστης cook είπε…
χαίρομαι και αναμενω και τη δική σου εκδοχή :)

Δημοφιλείς αναρτήσεις