Μπισκοτα κακάο γεμιστά με μαρμελάδα βερύκοκκο(νηστίσιμα)


Το pc μου κάνει νάζια μα σήμερα κατάφερα να το υποτάξω!
Έτσι....

Από  παλαιότερο τεύχος του περιοδικού Γλυκιές Ιστορίες,αυτά τα πανεύκολα νόστιμα μπισκοτάκια,χωρίς αυγά,ιδανικά για όποιον νηστεύει.
Αλλά και για τους μη,ακόμη καλύτερα,θα βάλουν βουτυράκι...

ΥΛΙΚΑ
(για 25 περίπου μπισκότα)

400 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
100 γρ. ζάχαρη άχνη +λίγη ακόμη για πασπάλισμα
1/2 κ.γλυκού μπέικιν πάουντερ
40 γρ. κακάο
80 γρ. νερό
200 γρ. μαργαρίνη(ή βούτυρο αγελάδος αν δε νηστεύετε)
250 γρ. μαρμελάδα βερύκοκκο

Ζυμώνουμε στο μίξερ όλα τα υλικά εκτός μαρμελάδας με το φτερό στη μεσαία ταχύτητα(ή με απλούς αναδευτήρες σε κοινό μίξερ).
Αφήνουμε το ζυμάρι να ξεκουραστεί για 30 λ. στο ψυγείο.
Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 170 β.(160 β. κατά τη συνταγή)
Στρώνουμε αντικολλητικό χαρτί στον πάγκο εργασίας και ανοίγουμε το ζυμάρι με τον πλάστη σε φύλλο πάχους μισού εκ. περίπου.
Με ένα κουπ πατ διαμέτρου 6 εκ. ή με ένα αναποδογυρισμένο ποτήρι  κόβουμε μπισκότα.
Στα μισά από αυτά,με άλλο κουπ πατ 3 εκ. ή με το καπάκι από ένα μπουκάλι σχηματίζουμε μια τρύπα στη μέση.
Με τη ζύμη που αφαιρούμε ξαναπλάθουμε μπισκότα.
Τα απλώνουμε όλα πάνω σε λαμαρίνα φούρνου,στρωμένη με χαρτί ψησίματος και ψήνουμε για 20 λεπτά.
Τα αφήνουμε να κρυώσουν,πασπαλίζουμε αυτά με την τρύπα με άχνη,ενώ στα άλλα βάζουμε 1 κουταλάκι μαρμελάδα και τα κολλάμε μεταξύ τους

Ιδανικό  για μικρά παιδιά μαζί με το γάλα,αλλά και για μεγάλα,μαζί με τον καφέ και το τσάι.

Καλό μήνα!

Σχόλια

Ο χρήστης paraxeno pirouni είπε…
Ωραία αυτά τα μπισκοτάκια και εύκολα! Μπορούμε να βάλουμε λάδι (π.χ. σησαμέλαιο) αντί για μαργαρίνη?

Καλό μήνα εύχομαι!
Ο χρήστης sundayspoon είπε…
Πολύ λαχταριστά και άκρως χριστουγεννιάτικα! Νομίζω θα τα δοκιμάσω γιατί η συνταγή φαίνεται πολύ εύκολη!
Ο χρήστης cook είπε…
@dark chef
σησαμέλαιο σε νομιζω,εκτος κι αν δεν σε ενοχλει καθόλου η γευση του σουσαμιού,μπορείς ομως να δοκιμασεις με μισο μισο ελαιόλαδο-αραβοσιτέλαιο...σίγουρη βεβαια δεν ειμαι για τη νοστιμιά....η συνταγή έλεγε με βούτυρο,εγώ τα άλλαξα σε νηστίσιμα...
Ο χρήστης Notoula είπε…
Πρέπει να είναι τέλεια!
Ο χρήστης ΕΛΕΝΑ είπε…
Εγώ που είμαι στους μη νηστεύοντες, θέλω να τα δοκιμάσω με βουτυράκι!
Υπέροχα δείχνουν Αναστασία μου!
Φιλάκια, καλό γιορτινό μήνα!
Ο χρήστης Unknown είπε…
σαν καινούργια μπλόγκερ που είμαι, έχω να σου πω ότι είναι μια απ' τις συνταγές που κρατάω να φτιάξω τις επόμενες μέρες!!!!λαχταριστή!φιλιά από lilastaste!
Ο χρήστης dhmhtra είπε…
Εξαιρετικά τα μπισκότα σου!
Ο χρήστης Martha είπε…
Τα θέλω έτσι, αχνιστά και νηστήσιμα!
Ο χρήστης Helen Gr είπε…
Υπέροχα φαίνονται, Αναστασία. Κρατώ τη συνταγή για να τα δοκιμάσω.
Μακάρι να είχα, έστω και ένα, τώρα που πίνω το κεφεδάκι μου!
Καλή σου μέρα.
Ο χρήστης Ozlemaki είπε…
prepi na nai poly kalo me to proino kafe, wraia!
kalimeroules =)
Ο χρήστης cook είπε…
στη γεύση θυμίζουν μελομακαρονο,χωρίς μελωμα...με τον καφέ είναι το καλύτερό μου!

@lila georgiou
καλώς μας ήρθες στην παρέα :)
Ο χρήστης Beauty Follower είπε…
Ετσι οπως τα βλέπω
ειμαι σίγουρη οτι θα μου αρεσουν πολυ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις